lauantai 20. joulukuuta 2014

Hyvää joulua ja joulupalloja

Joulupalloja. Ei mulla just nyt mitään sen suurempaa asiaa.


Minä en näissä neuletrendeissä näytä ratsastavan ihan aallonharjalla. Minusta neulotut joulupallot vaikutti kyllä heti ihan hyvältä idealta, (paljon tunnelmallisempia kuin suurin osa kauppojen tarjoamasta krääsästä), mutta en vain ehtinyt mukaan silloin vuonna... 2011? Nyt kolme vuotta myöhemmin sain aikaiseksi aloittaa. Tällä hetkellä palloja taitaa olla neulottuna reilu kymmenkunta, joista kaksi on tuommoisia pienempiä Novitan nettisivujen ohjeella ja loput Arnen ja Carloksen Joulupallo-kirjasta.



Kyllä näitä neuloessa jonkin sortin joulutunnelmaan virittyy. Tosin nyt aloitin sukat. Sukkien neulomisessa on jotain erityisen jouluista. En tiedä miksi.

Hyvää joulun aikaa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hih! Miulla on ihan samanlaiset ajatukset joulupalloista, paitsi etten mie ole vieläkään edes aloittanut. Samalla listalla miulla on neulotut pääsiäismunat.
    Kauniita ovat siun pallot! Ehkäpä tästä inspiroidun neulomaankin niitä - sitten joskus=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kyllä sitä välillä saa hitaammatkin jotain aikaiseksi. :) Minä en ole neulottuihin pääsiäismuniin oikein perehtynyt, en vielä tiedä, mitä niistä olen mieltä. Eipä tosin pääsiäinen ole mulle ihan niin iso juttu kuin joulu muutenkaan.

      Poista