keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Arvontavinkki suomalaista käsityötä arvostaville (ja niille, jotka tykkää minusta)

En tiedä, kuinka moni blogini lukijoista on niitä ihmisiä, jotka neulovat aina itse kaiken mikä neulottavissa on, mutta arvelen että ainakin aika moni teistä arvostaa käsityötuotteita ylipäänsä. Siispä vinkkaan nyt eräästä arvonnasta.

Talosanomat-sivuilla esitellään oululainen yritys Ululai, joka valmistaa, valmistuttaa ja myy käsin ja neulekoneella neulottuja kauniin yksinkertaisia asusteita sekä sisustustuotteita. Ululai-mallisto on syntynyt yrittäjän itsensä omista tarpeista, kun hyvälaatuisia ja mutkattoman kauniita asun täydentäjiä ei tuntunut löytyvän mistään.

Aiemmin viittasin neulealan töihin, joita olen nyt päätynyt tekemään. No, teen ne työt juuri tälle Ululaille ja kuten kerroin, tällainen sopii minulle loistavasti, etenkin nykyisessä elämäntilanteessani. 

Siksi haluankin vinkata täällä arvonnasta, joka on Talosanomien sivuilla meneillään 16.12. asti. Jos haluatte voittaa sievät Sara K-kämmekkäät itsellenne, käykää kokeilemassa onneanne. Jos arvaan oikein, kämmekkäät neulon sitten minä. 
 
Arvonnan yhteydessä oleva juttu kannattaa myös lukea. Minusta se oli varsin inspiroiva.
 
Ululain tuotteita saa tietysti tilata muutenkin ja samalla tulee kannattaneeksi paitsi ihanaa oululaista yrittäjää Lottaa, myös minun työntekoani. (Ilahdun siitä varmasti!) Minä en tee kaikkea mitä mallistosta löytyy, mutta ei se haittaa, saa sieltä minun puolestani tilata mitä tahansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti