keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Lopahdus

Okei, taitaa olla niin, että joudun kyhäilyjen suhteen luovuttamaan. Pakko mikä pakko. Olen tehnyt muutamia keskeneräisiä töitä niin innoissani, että olen unohtanut aloittaa uusia. Ei tämä ihan tainnut minun luonnolleni sopia.

Jo aloitetut työt kyllä valmistunevat heinäkuun loppuun mennessä, mutta kokonaismäärästä puuttuu varmaan lähemmäs kymmenen aloitusta. Eikä minua oikeastaan edes harmita. Kun kivointa on neuloa aina sitä, mikä sillä hetkellä eniten neulotuttaa. Ja joku viisi, kuusi keskenräistä projektia alkaa olla minun maksimini. Mieluiten vähintään kaksi pitäisi aina olla, jotta voi vähän valita, mitä tekee, mutta 25 projektia alkaa olla jo vähän liikaa. Varsinkin kun en kaipaa mitään pikkutöitä. Lasinaluset on ihan jees, kun niille on luultavasti vielä joskus käyttöä., mutta noin muuten olen enemmän isompien neuleprojektien ihminen.

Noh, tulipas tämäkin koettua. Ihan hauskaa jonkin aikaa, ja on ollut mielenkiintoista seurailla muitten menoa. Mutta multa loppui kunto.

2 kommenttia:

  1. Mie ymmärrän. Juuri tuon takia mie en ole osallistunut KYH:iin, vaikka mieli on tehnytkin. Nytkin mie aattelin, että vaikka en osallistu, voisin KYH-hengessä aloittaa tosi monta uutta neuletta, mutta ei siitä tule mitään, kun niitä vanhoja on niin mukavaa neuloa.

    VastaaPoista
  2. Niinpä niin, jotenkin vain on mukava neuloa niitä muutamaa keskeneräistä. Ei hinguta aloittaa jatkuvasti uutta, kun sitten ei saa tehdä mitään rauhassa eikä minkään etenemistäkään näe. Mutta tulipa koeteltua omia rajoja - ja huomattua ne ahtaiksi. :D

    VastaaPoista