perjantai 19. heinäkuuta 2013

Ihan kiusallakin

Viime aikoina tavatessamme on eräs miespuolinen ystäväni häiritsevän usein ja yleensä täysin keskusteluun liittymättömästi viitannut minun blogiini. Se on kylvänyt mieleeni epäilyksen siemenen... Olen tietysti täysin tietoin siitä, että kaikki mikä on netissä, ihan oikeasti on netissä ja kaiken kansan nähtävillä. Siitä huolimatta olen elätellyt piintynyttä kuvitelmaa siitä, että blogini sivuilla käy vain kanssani suurinpiirtein samoista asiosita kiinnostuneita tyyppejä. Nyt selkäpiitä on kuitenkin alkanut karmia ajatus, että täällä saattaa aika ajoin käydä myös niitä muita ihmisiä... nauramassa! (Mitäs muutakaan?)

Ajattelin jo hetken, että lopetan kyllä kohta blogin, hemmetti soikoon, jos tänne ei kerran saa rauhassa kirjoitella ilman että typerät muut kaverit käyvät urkkimassa. Ja että ainakaan kynsilakkakuvia en kehtaa laittaa. Mutta toisaalta tarkemmin ajatellen ei ole minun vikani jos joku haluaa haaskata aikaansa lueskellakseen jotain sellaista, mikä ei oletettavasti häntä millään tavalla kiinnosta. (Muuta kuin siinä mielessä, että voi inistä tylsästä sisällöstä, niin kuin eräs toinen kaverini.)

Niin että tässä tulee, perkele.


Kuvan Twisted Flower sukat ovat olleet jonkin aikaa syrjässä. Nytkin pari neuletyötä menee aikataulujen puolesta niiden ohi, mutta on ollut ihan pakko neuloa niitä vähän. Ihan vähän. Muutama kerros vain... Uskomattoman koukuttava malli. On vaatinut mieletöntä mielenlujuutta pitäytyä muissa töissä, vaikka nekin ovat kivoja.

Ja tosiaan ne kynnet. Taiteilin taas kukkasia ja tällä kertaa mukana on oikein päällyslakat ja kaikki. 


Käytetyt sävyt:
Kure Bazaar Caicos
Kure Bazaar Carioca
(Linkit Jolieen, koska jälkimmäistä saa Suomessa vain sieltä. Sallittakoon tällainen pieni mainos.)

Vaikka olen viime aikoina innostunut kynsilakkailuista, olen edelleen keskimäärin aika laiska laittautuja. Se tarkoittaa sitä, että suhteellisen suuren osan ajasta minulla on kynsissäni päiväkausia vanhat repalaiset lakat. Ne voisivat kenties olla rockuskottavat, jos minä itse olisin.

Joka kerta sen jälkeen kun olen jaksanut nähdä kynsien laittamisen vaivan tunnen oloni jotenkin paljon siistimmäksi. Siis sekä kirjaimellisesti että kuvainnollisesti. Kukkakynnet ehkä varsinkaan eivät ole erityisen rock, mutta on ne nyt hei silti tosi siistit!

Tämänkertaiset kuviot eivät kylläkään valitettavasti juuri erotu yhtään hämärämmässä tai keinovalaistuksessa. En tiedä huomaako kukaan kukkakuvioita, jollen niitä erikseen esittele. (Enkä ole vielä kellekään edes esitellyt.) Mutta minua itseäni ne ilahduttavat. Tykkään näistä väreistä.

Kukkia, sukkia ja kynsilakkoja. Oksettavan naisellista, vai mitä?

13 kommenttia:

  1. Olet oikeassa!! Oma vika jos joku tulee lukemaan blogisi vain sen takia että voi sen jälkeen morkat jne. Typerä ihminen!!

    Minä tykkään sinun neulesta. Kynsilakka nojo... katson näitäkin :-))

    Jatka vaan blogin kanssa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos kommentista! Vähän liioitellen toki kirjoitin, ei kukaan ole mitenkään morkannut sentään. Useimminhan tällaiset kokemukset on ihan vaan omassa päässä, kun tehdään tulkintoja. :)

      Kiva kuulla että tykkäät neuleistani! Ja tosiaan, blogeistahan voi aina lukea vain ne itseä kiinnostavat osat, jos siltä tuntuu. Niin minäkin teen. Ja sitten aina silloin tällöin huvikseni katsastan niitä itselleni tylsempiäkin juttuja ja toisinaan saatan sitten innostua itsekin.

      Poista
  2. Älä missään nimessä lopeta:)!! Ainakun Blogilistalla näkyy että olet päivittänyt, olen ihan innoissani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onpa ihana kuulla! Ja en minä ainakaan juuri nyt ole lopettamassa. :)

      Poista
  3. Muakin häiritsee! Mun sisko lukee mun blogia! Ja kun alan sitten sille ihan kasvotusten puhumaan jostain, niin se sanoo "Joo tiedän, luin sun blogista"... Se hämmentää, kerta toisensa jälkeen.

    Tosin jos multa kysytään, on kivaa kun huomaa että joku oikeasti lukee! Niitä innokkaita saisi tulla lisääkin :D

    Ja sulla on kiva blogi! Tykkäilen kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Ja tosiaan, on aina tosi hämmentävä tunne kun joku kaveri kommentoi lukeneensa blogista. Varsinkin kun minusta tuntuu, että suurin osa minun kavereistani ei kovin aktiivisesti blogiani seuraa. Mutta eihän se toki haittaakaan, yllättää vain aina.

      Poista
  4. Olen miettinyt ihan samaa useasti. En ole saanut keneltäkään vielä mitään kommenttia, mutta blogini osoite on esimerkiksi FB-kaverien nähtävillä, vaikken sitä mitenkään ole tyrkyttänyt. Toisaalta kirjoituksesi luettuani huomasin reagoivani samoin, että piruuttani päivittäisin blogiani, vaikka ihan tunnin välein... :D
    Joka tapauksessa ihmisiä on monenlaisia. Minä luen blogiasi innolla, joten pysypä linjoilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! Tunnin välein päivittämisessä olisi muuten haastetta. Tai no joo, ainahan voisi ajastaa jonkun parin lauseen postauksia... heh.

      Ja en olekaan ennen sinun blogissasi tainnut käydä - näytti tosi kivalta.

      Poista
  5. Ihanat 60-luvun tyyliset kynnet! Ei ehkä rock mutta groovy! Ja ihana, rohkea kantaja niillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, enpä edes ajatellut 60-lukua mutta tuntui vain, että näissä on jotain tutun oloista. Groovy on hyvä, kelpaa minulle! Kiitos. :)

      Poista
  6. Minäkin olen hämmentynyt joskus, kun alan kertoa jollekin ystävälle/tutulle jotakin ja hän sanoo, että juu tiiän jo, luin blogista. Kun ei aina osaa ajatellakaan, ketkä kaikki siellä blogissa vierailevat. Mutta kukin kirjoittakoon ja blogatkoon, mistä itse haluaa. Se on lukijan vastuulla, mitä lukee.

    Hauskat kesäkynnet! Oikeassa olet siinäkin, että kun kynnet on kauniisti lakatut, on olo jotenkin huoliteltu. Harvoin ne vaan minullakaan ovat. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ei sitä ajattele, että niitäkin tuttuja jotka itse eivät neulo tai ole muuten kiinnostuneita blogin sisällöstä, saattaa joskus huvittaa käydä vilkaisemassa.

      Ja kiitos, kesäkynnet nämä todella on! Ja ovat nyt jo pari päivää pysyneet hyvänäkin, eli huoliteltu fiilis vain jatkuu. :)

      Poista
  7. Ihan sama mitä sanotaan, mutta jos on vihreitä kuvia, olen onnellinen :)

    VastaaPoista