tiistai 28. syyskuuta 2010

Voisikohan enää enempää ärsyttää?

Voi hemmetin hemmetti. Olin keksinyt loistavan harjoitteluprojektin SYTYCK:in Hollywood-viikoille. Sellaisen, johon langat löytyisivät kätevästi valmiiksi kotoa. Mitä en tullut ottaneeksi huomioon, oli se, että ei täältä tosiaankaan mitään löydy.

Ärsyttävintä on se, että lankavarastostani löytyy kyllä vaikka sun mitä. En omista ihan tolkuttomasti lankaa, mutta näköjään kaikkia jämäkeriä on enemmänkin kuin juuri se yksi, mitä olin etsiskelemässä. Raivostuttavaa. Lisäksi jotenkin vähän tuntuu epäreilulta, että olen järjestellyt lankani siististi ja helposti löydettävästi muutama kuukausi sitten, ja kaikesta tästä vaivannäöstäni huolimatta en löydä juuri sitä lankaa, jota aivan ehdottomasti tarvitsisin.

Se lanka on ylijäämää näistä miehekkeelle tekemistäni sukista.


Ja voisinko kenties sitten keksiä jotain muuta ja käyttää jotain sellaista lankaa, jota olisi sopivasti käsillä ja jonka löytyvyyden olen tässä penkoessani tullut tarkistaneeksi?

Kyllä voisin. Se vain että kun ehdin jo aloittaa projektini ja pääsin siinä suurella vaivalla (tai ainakin vaivalla, kenties näin katastrofien hetkellä minulla on taipumusta liioitteluun) sellaiseen pisteeseen, jossa kirjoneulomusharjoitteluni olisi alkanut. Eikä lankaa olekaan missään. Ei huvittaisi purkaa käytettyäni jo kohtalaisen paljon aikaani harjoitusprojektin kanssa.

Sitä paitsi pitäisi miettiä jokin uusi harjoitus...

Äh! Kaipaan teetä ja empatiaa. Ja rohkaisevia sanoja. Mutta teenikin on jäähtynyt. Pitäisi varmaan tehdä uutta. Taidan mennä sohvan nurkkaan itkemään. Kaikki tämä mieletön vaiva täysin turhaan!

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti sait teetä ja empatiaa! Mun blogissa on sulle tunnustus :)

    VastaaPoista
  2. No kyllä mun mieli sitten paranikin lopulta. Pitää vain ottaa ratkaisukeskeinen ajattelutapa käyttöön tuollaisissa tilanteissa - meinaa nimittäin olla taipumusta vain jäädä voivottelemaan ja olla siipi maassa.

    Huomasinkin muuten sun blogissa sen tunnustus-jutun, mutta en ehtinyt lukea sitä juttua kovin pitkälle silloin, joten se on mennyt ohi. Pitänee reagoida siihen tässä jossain vaiheessa. :)

    VastaaPoista