keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Kappas, miten tässä näin kävi?

Tämä on oleva pikainen päivitys. Tai ainakin tämän pitäisi olla. (Minulla on koneelle haahuilemaan jäämisen taipumus - todella rasittava piirre.) Olen niin kiireinen ja tärkeä, että en millään ehdi vain bloggailla... tai siis olen vain oikeastaan jättänyt taas asioita viime tippaan, vaikken edes tiedä, miten tässä muka näin kävi, ja siksi minun olisi parempi olla tekemässä jotakin aivan muuta.

Väitin viimeksi, että monivärisistä langoista neulomisen kiintiöni on täynnä ja että se on hyväkin, sillä kätköistäni ei edes löydy enää enempää moniväristä lankaa. Erehdys. Löytyi nimittäin yhtä. Tosin se on enemmänkin ehkä monisävyistä kuin moniväristä, joten en ihan varsinaisesti valehdellut täällä teille päin näköä.


Aloitin siis taas uudet sukat. Hups. Tällä kertaa en millään ohjeella, kunhan nyt painelen kakkosen puikoilla menemään. Minun ei kylläkään pitäisi nyt neuloa yhtään mitään sukkia, MUTTA (eipä huomautella siellä) minulla tuli vastaani pienoinen ongelma, joka olennaisesti hidasti erään kiireellisemmän projektini etenemistä. Olen nyt nimittäin neulomassa TTS-metodilla itselleni paitaa ja aikomus oli keskittää kaikki neulomienergiani siihen. Minä vain en ollut tallentanut ohjeeseen tulleita omia mittojani yhtään minnekään muualle kuin tälle koneelle, ja eilen tämä kone ei ollutkaan minun käytettävissäni eikä edes samassa paikassa kanssani, niin että siinä sitä oltiin, ei mitään neulottavaa kun ei ole hajuakaan, mitä tuon keskeneräisen kanssa tehdä. Ja voinko minä olla neulomatta kokonaista päivää? No en tosiaankaan. Minulla pitää olla joku helpohko neule tenttiin lukemisen kaverina, muuten en ollenkaan keskity. Ja illalla piti vielä mennä töihin ja jäädä siellä vielä neuletapaamiseenkin, ja onko vähän tylsää olla neuletapaamisessa (ja töissä) jos ei ole neuletta mukana? On.

Että tässä sitä sitten taas vain sukkia tikutellaan. Kuka enää uskoisi minua entiseksi paatuneeksi sukkapuikkojen vihaajaksi, jonka mielestä sukkia neulovat vain mummot ja varhaismummoistuneet ihmiset?

2 kommenttia:

  1. Jes, en siis ole yksin jäädessäni usein haahuilemaan bittiavaruuteen tekemättä mitään, vaikka ois tuhat ja yksi asiaa oikeassa elämässä kesken :D

    Kaunista lankaa!

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä luulen, että meitä on aika paljon. Netti on ärsyttävän koukuttava, siis vaikka siellä ei edes olisi mitään uutta ja mielenkiintoista.

    Ja toi lanka on tosi nättiä ja lisäksi mukavaa neuloa. Se on Schoppel-Wollen Admiral Bedrucktia.

    VastaaPoista