sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Kirahvintäplähuivin seuraelämään astumisen päivä

Tänään on minun neulomusharrastukseni kannalta historiallinen päivä. Olen nimittäin nyt onnistunut saamaan aikaiseksi jotain muutakin kuin neuleen - olen tehnyt itse suunnittelemaani neuleeseen ohjeen! 

Ei, itse asiassa ohjeen tekeminenhän tapahtui 30.1., joten historiallinen päiväni olikin silloin. Mutta koska deadline-paineen alla puurtaminen ei ollut kovinkaan upeaa ja vaikuttavaa, taidan mieluiten valita ohjeenjulkaisupäivän, siis tämän päivän, kunniakkaaksi juhlapäiväkseni. Eli siis onnitteluja otetaan vastaan esikoiseni syntymän johdosta.
 
Minun pikku Sytyck-projektini siis löysi tiensä Ullaan ja esiintyy siellä nimellä Kirahvintäplähuivi.
 

Neuleeni löytyykin aika vaikuttavasta seurasta. Erityisesti olen ihastellut Gallifrey-kämmekkäitä ja Sheldon-sukkia, ensimainittuja kuvion ja jälkimmäisiä idean takia. 

Eihän tämä nyt tietenkään mitään ihmeellistä ole, mutta minusta tuntuu kuitenkin aika hauskalta. On tullut tehtyä jotain mitä ennen en ole tehnyt. Ja kai sitä saa vähäsen ylpeillä sillä, että on saanut jotain aikaiseksi, vaikkei se mitään suurta ja mullistavaa olekaan? Vai eikö?

Kaikki ystäväni luonnollisesti ymmärtävät velvollisuutensa ja alkavat samantien neuloa Kirahvintäplähuivia, vai kuinka?

5 kommenttia:

  1. Jee! Täähän se koko SYTYCKin idea olikin; haastaa tekemään jotain uutta. Täältä tulee iso kasa aploodeja!!!

    VastaaPoista
  2. Wau, hyvä Räiskäle!!! :) Tuo olis kyllä kelta-ruskeana aika vinkeän näkönen.

    VastaaPoista
  3. Ylpeä äiti onnittelee(m-i-n-u-n tyttäreni)!

    VastaaPoista
  4. Onnea! Kävinkin jo kuikuilemassa sitä Ullassa.

    VastaaPoista
  5. adelheid: kiitti! Tosin eihän mun haaste ollut edes koreografi, mutta eipä se varmaan haitanne... :)

    Tiina: hehe, kiitos, kiitos! Kelta-ruskea ois kyllä aika retro, tykkäisin varmaan itsekin käyttää. Varmaan jopa enemmän kuin tuota nykyistä, kun se ei niin älyttömän hyvin käy mun talvitakkiin ehkä.

    äiti: jaajaa, no kiitos kiitos! :D

    Päivikki: Kiitos! :)

    VastaaPoista