lauantai 12. maaliskuuta 2011

Mahtava saalis!

Eilen aamulla oli mennä kahvit väärään kurkkuun kun luin Harmaata arkea -blogista melkoisen tiedotuksen. Niin kuin minä olen vanhoja muoti- ja käsityölehtiä metsästänyt ja onnistunut saamaan kamalalla vaivalla käsiini kolme. Ja nyt niitä yhtäkkiä oli jaossa kasoittain!




Sain aikamoisen saaliin hankittua. Enemmänkin olisi ollut tarjolla, mutta rahavarantoni eivät riittäneet kuitenkaan ihan mahdottomiin. Samoin kuin Outi, itken katkeria kyyneliä, kun en voinut ottaa hoteisiini kaikkia. Ja kyllähän tässä sekin kirvelee, että en ollut ensimmäisenä paikalla.

Totta puhuen olen itse asiassa onneni kukkuloilla. (Jaa, mitä, materialisti, kuka, minäkö??) Tällaisesta kultakaivoksesta en osannut haaveillakaan. Joskus se onni potkaisee. Tällä kertaa sitä paitsi flunssan muodossa. Ellei flunssa olisi tullut sotkemaan suunnitelmiani, olisin eilen ollut kaukana kaukana  poissa tapahtumapaikalta, enkä lisäksi varmaankaan olisi sattunut sopivasti hengaamaan netissä Harmaata arkea  -blogia lueskelemassa. Kiitos siis flunssalle, Outista nyt puhumattakaan!

3 kommenttia:

  1. Ai hitsi, mä unohdin! Mietin kaupungilla pyöriessäni, että missä ihmeessä mun pitikään käydä....

    VastaaPoista
  2. Haa, mä olen kuin flunssa!!! Ihana kun kävit, ihana kun ostit. Sulla näyttäisi olevan just sitä tavaraa, jota voisi joskus selata. Ja joka harmitti, kun piti jättää.

    VastaaPoista
  3. Taina: No höh! Mutta voihan siellä vieläkin olla jotain. Minä ainakin jätin sinne enemmän kuin mitä otin mukaani, mutta en tietysti tiedä, kuinka moni on käynyt apajilla vielä minun jälkeeni.

    outi: Loistava tulkinta! :D Ja voin sanoa nuista lehdistäni, että on ne ihan selaamisen arvoisia. Kävin kaikki omani jo jotakuinkin läpi, mutta niissä on kyllä lukemista ja katselemista vielä pitkäksi aikaa. Muutamia ideoita tuli jo mieleen. (Se vaan että mun idealista on ennestäänkin liian pitkä, mutta no...) Lohduttaudu sillä, että vaikka et saanutkaan niitäkin mukaasi, niitä ainakin osataan täälläkin arvostaa.

    VastaaPoista