torstai 9. elokuuta 2012

Niistä nutturoista

Kun tämä nuttura-asia nyt tuntuu kiinnostavan muitakin kuin minua, ajattelin vinkata pitkähiuksisille vielä parista hyödyllisestä sukkanutturavideosta. Itselläni on tällaiseen hitusen liian lyhyet hiukset, mutta sitten joskus jos pituutta taas on enemmän, voisin minäkin kokeilla. Käykääpä kuitenkin Neulistit sun muut tsekkaamassa esim. tämä Pupulandiassa ollut ohjeistus tai sitten tämä englanninkielinen mutta selkeä video youtubesta. Samaa asiaa molemmissa, mutta jälkimmäisessä oli aloitus minusta helpompi.

Ei mulla muuta.

12 kommenttia:

  1. Ei liity merkintään, mutta mä taisin nähdä sinut eilen ;) Postissa katsoin että onpas tuossa nätti punainen neule jollakin ja sitten jonkun hetken päästä hoksasin että onpas tutun näköinen tuo ihminen ja tadaa, sinä se taisit olla :) Ihana neule oli, ilmeisesti se Rocky Coast :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Sait sitten ihailla minua parhaimmillani, flunssassa, väsyneenä ja livevästi kuumeisena. :D

      Olin lähettämässä pikkusiskolle lankapakettia, ja Rocky Coast oli tosiaan päällä. Se on mukava heittää takiksi tämmöisillä ilmoilla, kun ei oikein tiedä, miten kylmä tai lämmin ulkona oikeastaan on.

      Poista
  2. Whoa. Kiitos vinkistä! Voi hitsit, tuolla youtubevideon tytöllä oli ihan mahtavat ilmeet. Katsoin videon ilman ääniä ja kikattelin koko ajan, kun se oli niin ilmeikäs. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä! Ja joo, sillä tytöllä on kyllä tosiaan aika hauskat ilmeet.

      Poista
  3. Mahtavaa. Kiitos hyvistä videoista. Tätä täytyy kyllä kokeilla.

    VastaaPoista
  4. Mä jaksoin raahautua kaupungille ja Glitteriin, ja hommasin sen nutturalasson. Aivan mahtava kapistus! Nutturan sai värkättyä parissa minuutissa!!! Paljon helpompi ja nopeampi kuin tuo valkilla/sukalla värkkäys. Mulla kesti lisäksi hyvässä kunnossa koko 9h työpäivän, mikä varmaan osittain johtuu siitä että hiukset on pitkät eikä ihan helposti irtoa kieputuksesta. - Nyt alan taas sitten tylsäksi ja käytän pari kuukautta putkeen samaa kampausta: nutturaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikuttaa kyllä hyvältä tuo lasso. Uskaltaisikohan semmoisen ostaa ja testata, onko siitä tässä pituudessa hyötyä? Tosin kyllähän tämä tukka kasvaa, että voihan sitä sitten joskus myöhemmin käyttää, jos nyt ei toimi. Mutta toisaalta hukkaan kyllä noin pienen tavaran ennen kuin siitä ehtii iloita... :D

      Tylsyys kampauksissa on minunkin valttikorttini. Olen kyllä harkinnut, että virkkaisin kukkasia tai tekisin muita koristeita tai hatukkeita tukkaan, mutta olen vain kerran saanut aikaiseksi. Ja silloinkin täti halusin välttämättä ostaa lopputuloksen, niin että en siitä paljoa ehtinyt nauttia.

      Poista
  5. Kiitos vinkistä! Itse sukkanuttura on ollut tekniikkana tiedossa, mutta olen ajatellut aina, että ei mun ohuesta hiirenhännästä sellaista(kaan) saa. Mutta niin vain sai, nuttura tutisee takaraivolla :D

    VastaaPoista